fredag 4 januari 2019

Bort med räknare!

Inget mer räkneplitande (annat än för träning och meditation) (Källa)

Räknare för socker- samt fastestatistik känns inte längre relevant och jag har därför tagit bort dem från sidan. Det finns ingen anledning att hålla på och hetsa med sådana detaljer när jag plötsligt har ett system som funkar - på ett mycket naturligt sätt dessutom!

Självfallet har jag gått upp i vikt under julen - jag är trots allt bara människa:) - men det är inte så himla blodigt, utan jag räknar med att snabbt komma tillbaka så fort jullovet är slut och alla julgotter utrensade. Dessutom kommer träningen äntligen att få lite utrymme igen! Inte klokt vad jag suttit som paralyserad under hela lovet. Inte rört en fena.

Förutom igår, då jag var på Leos lekland med min dotter. Jesus. Jag har träningsvärk (och då lämpade jag ändå över det mesta av lekandet på en god och ytterst omtänksam vän).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar