söndag 19 februari 2017

Nä nu jävlar!

En väninna till mig har lyckats fantastiskt med sin träning på sistone. Hon har kämpat som ett djur och envist tagit sig i väg till träningen, konsekvent, vecka efter vecka, och uppnått otroliga resultat. Extremt inspirerande!

Så nu ska jag börja ta min träning på allvar. HIIT i alla ära - tänker fortsätta satsa på det - men jag ska spränga in lite annat också. Mitt mål är väl att träna fem dagar i veckan. Tre gånger korta HIIT-pass och två "vanliga" gympass - exempelvis löpning och ett instruktörslett danspass. Det ska väl gå att få till, särskilt som HIIT-sessionerna går att klara av hemma, även om två-och-ett-halvt-åringen klänger omkring på mig. Det finns liksom inga ursäkter.

Vikt fortsatt oförändrad. Och idag gick vågen dessutom sönder helt när min dotter hanterade den. Måste köpa en ny. Och borde ta mina måttbandsmätningar på allvar. Inte för att det här med de synliga resultaten är det viktigaste, men det vore ju lite peppande att se att någonting händer. Alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar