torsdag 18 januari 2018

Tangerat rekord

Jaha ja, idag har jag uppnått 17 sockerfria dagar i följd och mitt rekord sedan tidigare är 18. Efter att innevarande dag är tillända kommer jag alltså att hamna precis på siffran 18 igen. Hurra!

MEN, jag kommer med all sannolikhet inte att sätta ett nytt rekord, trots detta. Varför? Jo, för att jag i morgon ska på en bättre middag tillsammans med min man och jag bara vägrar att sitta där och "nej tack, ingen efterrätt för mig - jag har en räknare att tänka på" eller "oh nej, visserligen är French 75 min favoritcocktail, men den innehåller ju socker och jag vill bra gärna sätta det där nya rekordet".

Så jag får vackert börja på noll igen dagen därpå, lördagen 20 januari.

Och träningen då?

Ja, host host. Det kommer. Jag har haft det där med armen. Och, ja, jag behövde vila upp mig. Och typ ... något sådant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar