onsdag 7 mars 2018

Jajamänsan!

Jomen, tack vare löftet på denna (largely olästa) blogg så tränade jag faktiskt. 15 min yoga. Ingenting att fira med champagne och fyrverkerier med andra ord. Men det vi satsar på här är framförallt kontinuitet.

Och jag gillar min nya, fina app. Det är en kvinna som talar till en (voice over) under hela passet och hon låter vänlig och uppmuntrande. Brukar hata folk som ropar åt mig att jag är duktig när jag tränar, men just här funkar det av någon anledning.

Asana Rebel heter appen. Jag betalar typ $5/månad i för ett år. Hittills känns det klart värt det.

2 kommentarer:

  1. Haha, Asana Rebell?
    Nu vill jag berätta: det var VERKLIGEN katastrof för mig innan T-riffa.
    Här blev d därför kolhydrat förbud o redan efter ngn dag vändes ”katastrofen” till mera moderata ”illa” o jag gick från strlk 44(!) till 38 på ngn vecka. Fått köpa nya långbyxor alltså. Underbart!!

    SvaraRadera
  2. Nämen, mamma! Vad fantastiskt! Tre storlekar! Alltså, LCHF är ju det bästa, men jag klarar inte riktigt att hålla det.

    SvaraRadera