lördag 15 april 2017

Påskavräkning

Det blev skärtorsdagen och långfredagen som blev mina godisdagar denna påsk (i stället för, som planerat, långfredag och påskafton). Och det var VIDRIGT! Jag har mått så DÅLIGT av allt skit jag proppat i mig, och det var inte ens särskilt gott, utan mest tvångsmässigt.

Om jag nu bara kunde komma ihåg den här känslan av att aldrig mer vilja se en sötsak! Jag vet tyvärr att suget kommer att komma tillbaka, men om jag läser det här någon gång i framtiden (ska skapa en ny söktagg som heter "Påminnelse" eller något så att jag kan filtrera fram sådant här) så vill jag nu bara säga till mig själv att socker inte är livet, utan ett gift. Man mår PISS av överkonsumtion. Det finns så mycket annat som är roligare än att äta socker! Så, framtida jag, gör något annat! Låt sockret vara, för din egen skull❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar