fredag 7 juli 2017

Igår ...

... var det ju inte direkt. Kan man lugnt säga. Men det har varit en del nu. Mest med färdigställandet av min bok "Visheten vaknar" som precis gått i väg på tryck och som kommer ut i september.

Hur har det gått med sundheten under denna period då? Nja. Njo. Så där, får man väl säga. Jag har knappt tränat alls och ätit socker var och varannan dag. Det är t.o.m. så att mina räknare förmodligen är en aningen off, eftersom jag har varit dålig på att uppdatera när jag ätit socker eller bara slarvat med mathållningen. Men jag har i alla fall gjort ett ärligt försök att hålla räkningen och jag tror att det ska stämma hyfsat.

Hur ser det ut i siffror nu då, så här när det gått drygt ett halvår och allting har gått mer eller mindre utför på sistone? Jo, så här:

Sockerfira dagar: 78%
LCHF- + böndagar: 70%
Träningsdagar: 37%

Inte speciellt muntert alltså. Men hey! Jag håller på att leva ett liv här. Och jag äter inte socker varje dag. Och jag har rört på mig lite grand, då och då.

Bra så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar