söndag 1 januari 2017

2017 är här

... och nu smäller det. Eller, alltså, inte precis just idag, utan för mig börjar det i morgon. Idag ska jag vårda min baksmälla och sömnbrist med den överblivna chokladasken och champagnetryfflarna jag fick av en av mina favoritmänniskor igår.

Men fr.o.m. i morgon så är det strikt LCHF som gäller för min del. Detta fram till min födelsedag 28 februari, då jag kommer att få tårta. Ca två månader alltså, som en första seriös satsning. Det är ju meningen att jag ska hoppa på LCHF-tåget igen efter denna tårtdag, men jag tänker inte ens fundera så långt just nu.

Idag tänker jag här på sidan sätta upp några räknare till, av ungefär samma typ som min "Dagar i följd utan socker"-räknare här intill. Jag kommer därtill att införa räknarna "Sockerfria dagar i år" (totalt sett, alltså), "Träningspass i år" samt "LCHF-dagar i år" (för sockerfrihet är ju sannerligen inte detsamma som LCHF-askes.

Tar jag mig vatten över huvudet med alla dessa räknare som ska hållas uppdaterade? Vi får väl se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar