torsdag 12 januari 2017

Över all förväntan

Nu går allting över all förväntan här. Jag har faktiskt inget sockersug direkt nu, och utöver fadäsen i söndags går allting riktigt smidigt. Det värsta är väl träningen. Det är så himla SEGT att ta sig i kragen och göra det. Jag tycker att det är så himla TRÅKIGT! Den träning som jag verkligen tycker är rolig - instruktörsledda danspass på gymmet - är så himla logistiskt knepigt att få till.

Idag tror jag att det får bli onlineträning hemma. Inte så kul, men bättre än ingenting.

2 kommentarer:

  1. Vamen åtta träningspass i år redan! Impad! Heja!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej igen, blåmesen:) Nu måste jag förklara mig även på denna blogg och modifiera det här med träningspass (så att du inte får för dig att jag är någon sorts supermänniska). Jag kör väldigt korta pass och försöker att hålla dem högintensiva. I stället för att träna längre och mer sällan, eftersom risken då för mig är överhängande att det inte blir någon träning alls.

      Ingen supermänniska här inte. Bara en som har en tendens att ha alltför mycket i görningen för sitt eget bästa.

      Radera