fredag 24 mars 2017

Fyrtiotre and counting

Hå hå, ja ja ... Man blir ju inte yngre, som sagt. Men att det skulle sätta sådana käppar i hjulen för att komma någorlunda i form, det var jag inte beredd på!

Och vet ni vad, det kommer inte att bli bättre. Det kommer att bli värre.

Men, hey! Det är ingenting att deppa ihop för. Det är bara att köra på. Jag är precis där jag vill vara i livet och jag älskar min familj, mina vänner och min tillvaro. Jag är gladare än någonsin tidigare, för att inte tala om hur mycket nöjdare jag är med mig själv än när jag var yngre. Jag är en bättre människa på alla sätt och vis.

Förutom det här med den åldrande kroppen då. Men min kropp kommer aldrig att vara yngre och fräschare än den är idag! Vi ska bara försöka hålla den funktionell så länge det bara går.

Och, hallå! Det är ju det jag håller på med här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar