onsdag 22 mars 2017

Träningsfrekvens

Min träningsfrekvens är inte vansinnigt imponerande, med tanke på att jag satsar på lite träning "varje dag", snarare än stora träningspass några gånger i veckan. Just nu ligger jag på mindre än varannan dag (men dock mer än var tredje), totalt 34 pass på 80 dagar. Men jag har i alla fall stenkoll i och med den här bloggen, så jag behöver inte gissa och försöka "känna efter" hur det går med träning och diet. Vi har det grönt på vitt här och jag kan inte komma undan. Dessutom slipper jag känna - vilket jag nog ofta gör annars - att jag helt tappat sugen och bara sunkar omkring ändå. Mitt track record är långt ifrån perfekt, och jag ser ju här att jag fallit igenom i snitt en gång var åttonde dag, MEN ... jag har inte levt i total dekadens heller! Vilket avgjort är ett lyft.

Så på det stora hela, yay mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar